مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ


چطور قابلیت دارااست که یک web 2.0 به یک بک لینک و پیوند تعالی و اساسی تبدیل  گردد؟
همان گونه که در ابتدا گفته شد، اینترنت 2، یک ذیل دامنه بوده که به انگیزه اعتمادی بهترین سئو کار که به دامنه اساسی داشته ایم، یک وبسایت جداازهم را در آن دامنه ساخت کرده ایم. وبسایت هایی که تحت عنوان تحت دامنه تولید میگردند، دارنده authority و PA بهتری نسبت به دیگر تارنما هایی می‌باشند که بخواهیم از صفر، آغاز به ساخت و ساز آن نماییم. هر دامنه ای قادر است به ذیل دامنه خویش PA و DA متفاوتی را ارائه دهد که مقدار آن از صفر تا 30 متغیر میباشد. نکته ای که نباید در بک پیوند ماهر اینترنت 2، فراموش گردد، این میباشد که‌این وب سایت ها به ما پیوند های مربوط به حوزه کاری را ارائه میدهند که دارنده قیمت اکثری است.

  بازاریابی جستجوی مبلغی یا این که seo: به لحاظ شما کدام بهتر میباشد؟
در اینجا سوالی مطرح میشود مبتنی بر اینکه، به چه شکل می‌توانیم یک اینترنت 2 کیفیت بالا بسازیم؟

شیوه ایجاد کرد بک پیوند اینترنت 2 با 9 مرحله حیاتی
برای اینکه به تشکیل داد بک پیوند در اینترنت 2 بپردازیم، می بایست با 9 مرحله آشنا گردید که پیرو به معرفی آنان می‌پردازیم:

1- فراهم فعالیت گردید
از‌آنجا که اکثر اپلیکیشن های اتوماتیک نمی توانند در شایسته ترین اینترنت 2.0 ها پست بگذارند، شما بایستی این عمل را به طور دستی اعمال دهید. بایستی به خاطر داشته باشید که او‌لین لایه بک لینک و پیوند بایستی از کیفیت بالایی برخوردار باشد در غیر این شکل تحت عنوان پیوند های اسپم و مخرب شناخته می‌شوید.

گوگل برای اینکه مرتبه شمارا ارتقا دهد نیاز داراست که پیوند هایی از مال اعتبار، دارای ربط و قابل اعتمادی را  تولید نمائید. در‌صورتی‌که بتوانید به هر سه غرض گوگل نائل آیید، می‌توانید او‌لین مرحله را پشت راز بگذارید.

-2 یک نشانی پست الکترونیک ساخت فرمایید
شما بایستی برای این اینترنت 2.0 ها اکانت کاربری ساخت فرمائید، براین اساس سفارش می کنیم برای این خواسته، یک پست الکترونیک پیش فرض تنظیم نمایید. اصلی وجود ندارد که برای ساخت خصوصیات از به عبارتی اکانت نشانی اینترنتی به کارگیری می‌کنید یا این که از نشانی اینترنتی دیگر.

3- برای 10 (یا این که یک میلیون) اینترنت 2.0 نام نویسی فرمائید
برهان خاصی نیست که چرا “10” را تعیین کردیم ، البته تعداد خیر و خوبی برای آغاز میباشد. بسته به رقابت لغت ها کلیدی خویش، ممکن میباشد نیاز به ساخت بیشتر داشته باشید.چنانچه هم تعداد اینترنت 2 ها معدود میباشد می‌توانید از روش پروکسی، یک‌سری را در به عبارتی دامنه ها با حساب دیگر تولید نمایید، البته در تشکیل داد حساب زیاده روی نکنید که کار عکس را برای شما داراست.

4- تولید URL
در حال حاضر که اکانت های خویش را ساخت نموده اید، از شما مراد می‌گردد تا URL مانند این را تولید نمائید:

“keywordkeyword.blogspot.com”.

در‌حالتی که وب سایت مهم شما مرتبط با “خرید بک پیوند ماهر” میباشد، URL های شما بایستی دربردارنده یک کلمه و واژه کلیدی خاص باشد که سعی بر درجه بندی یا این که عبارات LSI دارای ارتباط دارید.

در اینجا طریق ظواهر برخی از URL های اینترنت 2.0 شما آورده شد‌ه‌است:

  راهنمای جامع بهینه سازی کلاه خاکستری + ترفند
Buyingbacklinkspro.wordpress.com

backlinksblogger.blogspot.com

outboundlinks.weebly.com

Exteallink.jimdo.com

آیا می‌بینید که‌این URL ها به چه شکل طبیعی به لحاظ می رسند؟ در شرایطی‌که هر اینترنت 2.0 که ساخت می‌کنید “خرید بک لینک و پیوند” را در URL داشته باشد ، ممکن میباشد، تحت عنوان اسپم شناخته گردید. برای تشکیل داد نشانی هر web 2.0 صرفا از واژه و کلمه کلیدی استعمال نکنید و از lsi آن واژه و کلمه یا این که حتی آدرسی که نامرتبط هم میباشد، میتوانید به کار گیری کنید.

5- راه و روش های ساخت و ساز محتوا
محتوایی که در اینترنت 2.0 خویش قرار می دهید مهم‌ترین بخش این روند میباشد! یکسری طریق متعدد وجود دارااست که میتوانید به تولید محتوا مجاورت گردید؛ البته، تصمیم گیری در باب به کارگیری از تکنیک، به منابع و فرصت شما بستگی دارااست.


1. خودتان آن را بنویسید (شایسته ترین شیوه)
تایپ کردن محتوای اختصاصی برای کل اینترنت 2.0 ها، شایسته ترین فعالیت مطلق میباشد. در‌صورتی‌که بضاعت و توان مالی دارید، می بایست به تامل برون سپاری آن باشید. در حالتی‌که میزان دارایی شما اندک میباشد، پس صرفا خودتان آن را بنویسید یا این که آیتم تحت را در حیث بگیرید.

2. دستکاری توسعه یافته
در صورتی‌که دارایی شما محصور میباشد و شما نیاز به ساخت محتوای متعددی دارید، شاید بخواهید برخی از مقاله‌ها دیگر را دستکاری و یا این که ترجمه فرمائید.

ما میخواهیم با شما راست گو باشیم ، ما هیچوقت از محتوای ویرایش گردیده یا این که ترجمه گردیده در سطح یک استعمال نمیکنیم. ما مدام از مطالب اختصاصی به کارگیری میکنیم. این به‌این معنا وجود ندارد که محتوای ویرایش گردیده، عمل نمی نماید.در‌صورتی‌که تصمیم دارید  که محتوایی را دستکاری فرمایید، نباید محتوا را طوری بنویسید که در کمتر از قریه دقیقه فعالیت شما به پایان برسد، بلکه محتوای ویرایش گردیده عالی، دست‌کم به 2-4 ساعت فرصت نیاز داراست.

3. خراش دادن محتوا (سفارش نمیشود)
خراشیدن محتوا برای ستون دو یا این که سه شما مشکلی ندارد، البته ما به طبعً پیشنهاد نمیکنیم که برای ستون نخستین از آن استعمال فرمائید. نمی گوییم پاسخ نمی دهد، در حالتی که می‌خواهید یک تارنما دارای اعتبار وقتگیر بازه زمانی تولید نمایید، این صرفا یک مبادرت پرخطر میباشد.

6- دستور کار های محتوا
اصلی وجود ندارد که  محتوای شما از چه نوعی ساخت و ساز شد‌ه‌است، بلکه بایستی تحت 400 واژه و کلمه نباشد که اما اینک، ذیل 800 کلمه و واژه سفارش نمی‌شود. تلاش فرمایید علاوه بر واژه و کلمه کلیدی نوشته ی علمی، از lsi آن واژه و کلمه کلیدی هم به کار گیری فرمایید تا نوشته‌علمی شما آپ دیت خیس و بهتر چشم گردد. بیان شده میباشد که تراکم کلمه ها کلیدی نزدیک به 1-3% باشد که ما سفارش میکنیم، که فارغ از در لحاظ دریافت کردن تراکم کلمه ها کلیدی، نوشته‌علمی خویش را تنها برای یوزرها بنویسید؛ به این دلیل که آپ تو دیت های تازه گوگل صرفا به خوانایی و استفاده کننده پسند بودن محتواها دقت متعددی دارا‌هستند.

  بهینه سازی داخلی چه چیزی است: فراگیری جامع on page سئو
7- فعال‌ساز‌ی پست
نوشته‌ی‌علمی خویش را برای ویرایشگر اینترنت 2.0 که گزینش می‌کنید، درون آن دستکاری نمایید. در‌این مرحله ، شما بایستی عکس و فیلم را برای پست خویش توده فرمائید.

پس از وارد کردن عکس ها و فیلم ها ، وقت آن میباشد که پیوندهای خویش را وارد نمائید. یک لینک و پیوند، مرتبط با برگه متبوع شما خواهد بود و لینک و پیوند دیگر، مرتبط با یک تارنما مربوطه یا این که دارنده مرجع خواهد بود. لینک و پیوند های اینترنت 2 را به طور تصادفی ساخت نمائید و تا جایی که قابلیت و امکان داراست، لینکها نیز دارای ارتباط باشند، ولی در حالتی که دارای ربط هم نبودند، نگران نباشید. حالا پیش از نشر بایستی از محتوای مالامال کننده به کار گیری نمائید.

8- محتوای پرکننده
می‌پندارید تنها میتوانید نوشته‌ی‌علمی خویش را ارسال نمائید و خوب باشید؟ خوب … شما حقیقتاً میتوانید، البته این مسلماً سفارش نمیشود. شما میخواهید این پیوندها مستمر باشند. مهمتر از کلیه، شما نمی‌خواهید آن‌ها حذف شوند.

وبی که دارنده تک ورژن یا این که تک نوشته‌ی‌علمی ای میباشد، به احتمال زیاد، تمیز میشود.

یادتان باشد:

در‌صورتی‌که اینترنت 2 که ساخت و ساز کردید دارنده محتوای کیفیت عالی باشد، یا این که حتی از اشتراک محتوا در وبسایت خویش به کار گیری کرده باشید، گوگل بها و اهمیت بیشتری به تارنما شما میدهد و همین فرمان در درجه به دست آوردن صفحه های شما نیز اثرگذار میباشد. خواسته از محتواهای لبریز کننده قادر است به عبارتی محتواهای خراشیده یا این که اشتراک مقاله یا این که محتواهای دستکاری گردیده باشد. این محتواها خیلی بهتراز این میباشد که وب سایت شما تک ورژن ای باشد.

9- با طرح ریزی، پست خویش را منتشر نمایید.
بعضی از اینترنت 2.0 ها، به شما  این قابلیت و امکان را می‌دهند که پست ها را طرح ریزی نمایید و بعضا دیگر، اذن این فعالیت را نمی دهند.

ما پیشنهاد میکنیم که  پست های خویش را در فواصل روزمره تهیه و تنظیم نمائید. از کلیه اینترنت 2.0 خویش، برای ارسال پست در یک روز به کار گیری نکنید وسعی نمایید در ارسال فرکانس به سمت گوگل، تعادل و طبیعی بودن را رعایت نمائید.

سفارش ما به شما این میباشد که در صدر، از محتواهای پرکننده در اینترنت 2.0 خویش به کار گیری نمائید. بعد با نوشته ی علمی ای که میخواهید لینک و پیوند خویش را در آن قرار دهید، آن را دنبال نمائید. بهتر میباشد که نوشته‌ی‌علمی مهم خویش را در اینترنت 2 قرار ندهید و پس از ارسال 5 نوشته‌ی علمی، بعد مبادرت به اشتراک نوشته‌ی‌علمی خویش فرمائید.

ادامه داراست…


طراحی وب مشهد

 آحاد مقاله ها
دقیقه مطالعه
3

چه گونه بک‌‌ پیوند‌‌ های باکیفیت بسازیم؟|9 استراتژی اثبات گردیده برای سال 2021

 بهینه سازی
دقیقه مطالعه
8

شناخت با بک پیوند کامنتی: آیا ایده ها تاثیری در بهینه سازی دارا هستند؟

 تک تک مقاله‌ها
دقیقه مطالعه
6

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 15:23


در شرایطی که بخواهیم الگوریتم (Algorithm) را به گویش بی آلایش ذکر کنیم،  سئو در مشهد در واقعیت به تیم‌ای از مقررات و دستور کار‌ها گفته میگردد که با به کار گیری از آنان شما مورد یا این که مشکلی را حل خواهید کرد. مورد جستجوی یوزرها در وب و اکران نتیجه ها جستجوی آن ها نیز جزو مسائلی میباشد که بسیار بغرنج بوده و برای حل کردن آن، موتورهای کاوش از گونه های الگوریتم ها سود می گیرند. شناخت با الگوریتم های گوگل قادر است به اکران داده شدن اینترنت‌وبسایت‌ها در شیت‌ی نتیجه ها کاوش بسیار امداد کننده باشد. برهمین اصل درین نوشته‌علمی قصد داریم تا کلیه مسائل پیرامون آنها و ارتباطشان با مبحث سئوی تارنما را آنالیز کنیم.

 

الگوریتم های گوگل چه میباشد؟
الگوریتم های گوگل (Google Algorithms) تشکیل شده‌اند تا ایرادات اکران خطا تارنما‌ها به یوزرها را برطرف کنند. از جمله در حالتی‌که در گوگل عبارت فراگیری بهینه سازی را سرچ نمائید، گوگل با دقت به به عبارتی قانون ها و شیوه نامه‌ها، حاذق خواهد بود تعداد متعددی ورقه را مرتبه‌بندی ‌نماید.

همان گونه که در جریان می‌باشید، گوگل هر روز به معرفی الگوریتم های جايگاه‌دهی میپردازد که بعضا از آن ها دارنده ترفندهای کوچک بوده و بعضا دیگر، تک تک رده‌های جانور در SERP را تغییر تحول میدهند.

به روز هسته مهم گوگل
همانگونه که با خبر می‌باشید، هر سال بیش تر از ۶۰۰ تغییر و تحول در الگوریتم‌ های گوگل ساخت‌و‌ساز میشود و عموما در رابطه بیشتر این تغییرات هیچ توضیح همگانی نمی‌دهد. البته هنگامی که گوگل تغییری گرانقدر و اصلی ساخت و ساز می‌نماید، به طور رسمی آن را اعلام کرده و نامی به آن‌ها می دهد. آن وقت میباشد که دنیای بهینه سازی و دیجیتال مارکتینگ حسابی به هم می‌ریزد و کلیه خویش را به آب و حریق می زنند تا بفهمند این تغییرات به چه معناست و چطور بایستی خودشان را با آنان هماهنگ نمایند تا سکو وب سایت‌هایشان افت نداشته باشد.

آخری به روز هسته اساسی در تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۲۰ انجام یافته میباشد و هنوز هم به صورت بدیهی معلوم وجود ندارد که‌این آپ دیت برروی کدام یک از الگوریتم ها اثر نهاده میباشد.

الگوریتم های گوگل در seo
الگوریتم‌ های گوگل بسیار غامض میباشند و غامض‌خیس هم میگردند چون گوگل دایم همت می‌نماید شایسته ترین حاصل کاوش را به کاربرانش ارائه دهد.

وقتی که موتورهای کاوش (مثل: یاهو، گوگل و…) نو ساخت گردیده بودند، اکثری از سئوکارها، توانا بودند خیلی ریلکس روش‌هایی را پیدا نمایند که جايگاه وبسایت مشتریان خویش را بالا مارک، بطور نمونه، در صورتی شما پیش از اینَ در کدهای وبسایت از “متا تگ کیورد” به کارگیری می‌کردید براحتی می‌توانستید سایتتان را در حاصل کاوش بالا ببرید.
“متا تگ کیورد” در واقع راهی میباشد که به گوگل آرم دهد مسئله ورقه موردنظر در زمینه‌ی چه می باشد؛ ولی امروزه به لطف آپ دیت‌های نو دیگر امثال این‌شیوه‌ها پاسخ نمی‌دهند. 

 


  209 فاکتور seo (آپ دیت سال 2021)
 

ممکن میباشد بعضا از کاربرانی که در اکنون قرائت این مقاله می‌باشند، با تاثیرات الگوریتم‌ های گوگل مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و… شناخت کافی نداشته باشند. به همین ادله از شما عزیزان دعوت می کنیم که پیرو ی نوشته‌ی‌علمی با ویکی دمی هم پا باشید و با کلیک بر روی هر بخش، وارد شیت مربوطه گردید و اطلاعاتی جامع از آنها را بدست آورید. پیش از این مورد ها ، لطفا امتحان الگوریتم های گوگل را برای محاسبه خویش اجرا دهید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 15:06


با پیوند بیلدینگ 2018 در نقط ی اوج باشید!

در حالتی که می پندارید از اهمیت پیوند سازی تارنما در سال 2018 معدود شد‌ه‌است بهترین سئو کار   پس مطلقا در نادرست می‌باشید!.هنوز هم بک لینک و پیوند ها یک فاکتور بسیار اصلی برای موتورهای کاوش گر به خصوص گوگل محسوب می گردند.ولی شما می بایست برای ساختمان بک لینک و پیوند های ورودی خویش سبک جدیدتری را در حیث بگیرید.چون مطمئنا لینک و پیوند بیلدینگ 2018 بسیار مختلف خیس از سال های 2017 و پیشین خیس میباشد.

بگذارید یک نمونه کاربردی برای پر‌نور خیس شدن این زمینه بزنیم، پس خوب اعتنا نمائید تا تحول لینک و پیوند بیلدینگ را در 10 سال قبلی به خیر متوجه گردید:

تصور کنید شما در سال 90 در یک کمپانی مهندسی عمل می‌کنید و چند وظایف بر عهده شما قرار گرفته میباشد و شما به خیر و خوبی کل شغل های محول گردیده را جاری ساختن  می دهید.به طبع در شرایطی‌که شما در سال 97 هم در به عبارتی کمپانی درگیر به عمل باشید.کمپانی شما پیشرفت های بزرگی را در 7 سال قبل تجربه نموده است و اینکه توانسته خویش را هنوز هم سرپا نگه داراست این نشانه از این دارااست که این مجموعه  توانسته خویش را با بازار روز مطابقت و همخوانی دهد.اکنون انتظاراتی که از رئیس کمپانی از شما دارااست به طبع بیش از پیشین است.پس انتظارات گوگل هم از شما بیشتر از پیشین شود!

 

 

 

دوست عزیز بک پیوند سازی سال 90 با سال 97 به طور کامل گوناگون می‌باشد.....

گوگل حواسش را به طور کامل عده کرده و دیگر شما نمی توانید به راحتی پیوند بیلدینگ را به راحتی جلو ببرید.در سال 90 اینترنت مستران با هزاران بک لینک و پیوند های فالو در یک روز، می توانستند مرتبه خویش را در حاصل گوگل بهبود بخشند.یادم می اید در سال 90 دقیقا با تیتر واژه کلیدی بک پیوند میگرفتیم و سریعا تاثیر و بهبود سکو را مشاهده میکردیم!

در سال 97 هم چیز مختلف خیس از قبلی برای اینترنت مستران است و اکثری از سئوکاران به خیال عدم بروز رسانی داده ها خویش از تخصص خویش خداحافظی کردند!خیلی ها تفکر کردند دیگر نمی قدرت بک پیوند خرید و دیگر بک پیوند سازی نیست.اینجانب به شما میگویم این تامل تماما اشتباه است و بک لینک و پیوند سازی صورت جدیدی را به خویش گرفته میباشد و ساختمان لینک و پیوند ها به سیرتکامل  دیگری بایستی معماری و پباده سازی گردد.

 

 

 

معماری و پباده سازی ساختمان بک لینک و پیوند در سال 2018

او‌لین گام : ایا بک لینک و پیوند برای ورقه و نوشته‌علمی شما اثر گذار واقع شود؟

آری در سال 2018 بک پیوند برای هر محتوا یا این که نوشته‌علمی ای اثرگذار نخواهد بود! برعکس گهگاه ضربات بسیار شدیدی را به پیج و شیت  و وبسایت شما خواهد زد.در شرایطی‌که یک تارنما محتوایی دارید و دوست دارید از پیوند بیلدینگ 2018 فیض مثبتی را بگیرید، تلاش فرمائید محتوا استفاده کننده پسند  ساخت‌و‌ساز نمایید

صراحت دارد مشاجره ساخت و ساز محتوا یونیک و دیده نشده از سال 92 برای موتور های کاوش گر و به خصوص گوگل اصلی تلقی می‌شد. البته تا پیش از سال 97 نشر محتوا نسخه برداری جریمه ای برای وبسایت نسخه برداری کننده وجود نداشت!البته در سال 97 در صورتی‌که محتوا اسکن منتشر فرمائید مسلما جریمه خواهید شد و در شرایطی‌که فکر‌می‌کنید‌ میتوانید یک محتوای اسکن را با بک پیوند بالا بیاورید به طور کامل در غلط می‌باشید.

 

 

نقش محتوا در تاثیر هر چه بهتر لینک و پیوند بیلدینگ 2018

او‌لین گام در اجرای یک ساختمان بک پیوند صحیح در سال 2018 این میباشد که بک لینک و پیوند ها را به محتوا مخاطب پسند و مطلوب ارجاع دهید.زمانی برای شیت ای بک لینک و پیوند سازی می‌کنید، با این عمل ربات های گوگل اعتنا شان به سمت شما جلب می گردد و نقش یکی ربات های باذکاوت گوگل این میباشد که یک کرنومتر در اختیار خواهد گرفت و مجال ماندگاری یوزرها را در کاغذ  یا این که نوشته ی علمی شما‌را می سنجد و به این ترتیب قیمت بک پیوند های شما بستگی به امتیاز یوزرها تان خواهد داشت.

 

 

 

امتیاز یوزرها وب سایت شما برای پیوند بیلدینگ شما

بگذارید به طور بی آلایش و قابل درک برای شما پر‌نور کنم .در‌حالتی که فرضا اجرای یک پیوند بیلدینگ صحیح نمره 20 را داشته باشد.تنها 10 نمره ان مرتبط با تصمیمات ربات های رند گوگل است و 10 نمره دیگر در دست یوزرها سایت شما جای‌دارد.هر چقدر دنبال کنندگان بیشتر در برگه غرض(بک پیوند زده گردیده)بمانند،نمره شما بهتر خیس خواهد بود و سود بک پیوند شما مثبت خیس خواهد بود.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 22:20


در نوشته‌علمی نخستین ما به اهمیت گزینش اسم دامنه و کیفیت هاست اشاره کردیم سئو در مشهد  و  به‌این سود رسیدیم که یک فروشگاه آنلاین ، با آشنایی ظریف بازار و مقصود گذاری های از پیشین رقم خورده ،غالب گردد.در حال حاضر از مسائل اساسی دیگری سخن خوا‌هیم کرد که برای فروشگاه آنلاین شما بسیار حیاتی است.با ما یار و همدم باشید

 

 

 


فعال‌سازی فروشگاه آنلاین منحصربه‌فرد و یا این که یک دکان  کلیه کاره از نظر seo؟


استراتژی فعال‌ساز‌ی یک فروشگاه آنلاین منحصر به فرد با فعال‌سازی فروشگاهی که تولیدها مختلفی به فروش میرساند،گوناگون میباشد.در صورتی‌که می‌خواهید یک بیزنس انلاین تنها در حوزه کفش چرم منش بیندازید.کوشش فرمائید در اسم دامنه خویش کلمه و واژه  کفش  را مکان دهید.شما با این فعالیت به موتور های کاوشگر می فهمانید که بیزنس انلاین شما در حوزه فروش کفش است.چنانچه احتمال می دهید در اینده میخواهید تجارت انلاین خویش را در موضوعات دیگر توسعه و گسترش خواهید دهید، هنگام تعیین اسم برای دامنه مغازه اینرتنتی خویش،از لغات کلی و عام به کارگیری نمائید

 

:طریق گزینش صحیح ادرس( پیوند) تیم بندی تولیدها از حیث بهینه سازی

 

 


در صورتی‌که مخاطبین شما فارسی خسارت و از جمهوری اسلامی ایران میباشند، میتوانید تیتر هر مجموعه بندی را به طور فارسی  عینا در ادرس کاغذ به عبارتی مجموعه بندی درج نمائید.اینکه تیتر گروه بندی شما به گویش فارسی  در پیوند ادرس به عبارتی کاغذ بیاید ،در اینده قادر است در پیوند بیلدینگ بهتر و صحیح خیس به شما یاری دهد
:یک مثال از اکران ادرس درست برای هر مجموعه بندی

http://yourwebsite.ir/کفش چرم مردانه


گروه بندی درست تولیدها 

 

 

 


درصورتی که امروز شما قالب مغازه تارنما خویش را بار گذاری کردید و تصمیم گرفتید تولید ها خویش را در دکان قرار دهید،پیش از هر چیز گروه بندی کلی محصول ها  مغازه خویش را به صورت ظریف معین فرمائید.به عنوان مثال درصورتی که حوزه کاری فروشگاه آنلاین شما در باره  کفش چرم است...می بایست تیم های (کفش چرم مردانه-کفش چرم زنانه-کفش چرم دخترانه-کفش چرم تبریز-کفش چرم مجلسی) و بقیه تیم بندی ها را از ایتدا معین نمائید .فراموش نکنید که مجموع تیم بندی تولیدها شما بایستی از شیت اولیه فروشگاه آنلاین شما قابل دسترسی باشن و بازدید کنندگان به راحتی بتوانند به نصیب مربوطه هدایت شوند.همینطور فراموش نکنید ، بعداز ساخت مجموعه بندی های مهم تولیدها،ابدا اذن نخواهید داشت در اینده تیتر انها را تغییر و تحول دهید.شما می بایست به ارتباط ها میان خویش و موتور های جستجو گر نظیر گوگل احترام بگذارید،وقتی که تیم بندی شما با هر تیتر در موتور کاوشگر گوگل ایندکس گردد،دیگر شما اذن تغییر‌و تحول تیتر ان  مجموعه را  نخواهید داشت

 

:استراتژی بالا بردن لغات کلیدی در فروشگاه آنلاین و اهمیت ان در بهینه سازی 

 

 

 


شما می بایست به ربات ها و اسپایدرهای موتورهای کاوشگر بفهمانید که مسئله فروشگاه آنلاین شما چه چیزی است.از انجایی که در مغازه اینرتنتی، شما نمی توانید محتوا بی نیاز بسازید و همین خلل یک کدام از عوارض بلند مقطع بودن و رنج  بهینه سازی منحصر هر  مغازه اینرتنتی  میباشد،برا حل این نقص‌ شما بایستی از روش قرار دادن لغت ها کلیدی خویش در تیتر تصاویر تولید ها و همینطور  در نصیب  توضیحات هر تصویر، چگالی لغات کلیدی کلی دکان خویش را بالا ببرید .از جمله چنانچه شما امروز می‌خواهید یک  کفش مردانه چرم در فروشگاه آنلاین خویش قرار دهید،بهتر میباشد به طور پایین کار نمایید
CATعنوان فرآورده:کفش چرم مردانه سبک♦
CATبرچسب جنس:کفش چرم مردانه شیک سبک♦
یکی‌از شایسته ترین سبک های مغازه ما میباشد CAT توضیح تصویر جنس:کفش چرم مردانه سبک♦
اعتنا: قطعا برای هر فرآورده صرفا یک برچسب بزنید.و مدام تیتر فرآورده می بایست با تیتر برچسب گوناگون باشد.برچسب ها در پیوند غیروابسته ای در موتورهای کاوشگر ایندکس میشوند و کوشش نمایید بیشتراز یک برچسب به کارگیری نکنید.موتور گوگل از اینکه با تیتر  و برچسب شبیه یک جنس ، وارد یک شیت خواهد شد متنفر میباشد

:اهمیت اکران سریع تولیدات و تاثیر ان در seo

 

 


همان گونه که در نصیب نخستین seo فروشگاه آنلاین گفتیم،شما می بایست به طور کامل حواستان تخت گاز لود محصول ها دکان باشد!!اعتنا نمائید که نباید با ارتقاء تعداد محصولاتريا، سرعت بارگذاری شدن صفحه ها مغازه شما  زیر بیاید.در غیر اینصورت ضریب فراروگریز مغازه شما ارتقا خواهد داشت و همین ضریب فراربالا، رنک وبسایت شما‌را در موتور های کاوشگر و به خصوص گوگل کاهش خواهد بخشید.کوشش نمائید از نخست یک هاست کیفیت بالا گزینش فرمایید،زیرا در غیر اینصورت فروشگاه آنلاین شما در اینده ضربه بزرگی  خواهد خورد

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 22:05

میباشد. ناگفته نماند این بیزینس پلن قادر است به طور ماهانه بازبینی و آیتم تجدیدنظر قرار بگیرد. بهترین سئو کار  این نوع از بیزینس پلن، جزئیات مرتبط با تاریخچه بیزنس و گروه را گردآوری میکند و حتما عده ای که در این موسسه حضور دارا‌هستند از این داده ها آگاهند.

معمولا بیزینس پلن داخلی، نوعی از ابزارهای مدیریتی می‌باشند که برای رویش و هدایت کسب و امور آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. هر مدیری در صورتیکه بخواهد یک بیزنس چیره داشته باشد به طبع بایستی یک بیزینس پلن داخلی پباده سازی نماید تا به هدف ها خویش رسد و روز آپ تو دیت پیشرفت نماید.

بیزینس پلن فرنگی
بیزینس پلن فرنگی را می‌قدرت یه خرده قانونی‌خیس دانست چراکه می بایست آن را تحت عنوان مثال‌ای از طرح تجارت خویش به اشخاص بیرون از کمپانی نشانه دهیم. غرض از تایپ کردن بیزینس پلن فرنگی جلب سرمایه گذار برای استارتاپ‌مان میباشد. پس همان طور که در مطالب بالا هم اشاره کردیم، بایستی برنامه ای را ارائه دهیم که سرمایه گذار را مجاب به اینکار کند.
پس بایستی یک طرح کلی از ایده یا این که استارتاپ خویش را تحت عنوان بیزینس پلن فرنگی فراهم کنیم و نماد دهیم که‌این ایده می تواند پولساز باشد. اما بیزینس پلن فرنگی میتواند اهدافی همانند استخدام نیرو، فراگیری یا این که جذب استفاده کننده را نیز پیرو داشته باشد.

مسلم میباشد که بیزینس پلن فرنگی پاره ای قانونی‌خیس میباشد و مفاد کلی‌تری را پوشش می‌دهد. در بیزینس پلن فرنگی یک تصویر کلی از یک طرح را به اکران میگذارید که در یک مجال مشخص و معلوم میتواند نشانگر پیشرفت‌تان باشد.
بایستی بدانید هیچ سپرده گذاری فارغ از دیدن طرح و مثال محصولتان حاضر وجود ندارد با شما شراکت نماید یا این که سرمایه‌ای را در اختیارتان قرار دهد. پس می بایست در بیزینس پلن فرنگی خویش بازدهی و نگرش درآمدزایی را به طور بی نقص شرح دهید.

نکته

یک بیزینس پلن خوب می تواند یک دسته را به سمت جلو هدایت نماید و سبب پیشرفت یک تجارت خواهد شد. برخی سرمایه گذاران هم می باشند که بجای سپرده گذاری بر روی طرح، بر روی اشخاص سپرده گذاری می‌نمایند. پس الزامی‌ست که بیوگرافی خویش و تیمتان را در مشت سرمایه گذاران قرار دهید تا آن ها بتوانند شل‌خیس به شما پشت گرمی نمایند.

بیزینس پلن یک برگه ای
همان گونه که از نامش پیداست بیزینس پلن یک شیت‌ای، خلاصه‌ای ظریف از یک استارتاپ میباشد که در ورقه‌ای گنجانده میشود. اما مطلقا الان می‌پندارید که اندازه فونت آن کوچک بوده یا این که داده ها یه خرده در آن مکان گرفته میباشد؛ ولی اینطور وجود ندارد، بلکه یک طرح به طور ظریف و به گویش بی آلایش‌خیس در یک ورقه شرح داده میگردد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 20:45


از مهم ترین نصیب‌های یک وبسایت، کاغذ مهم آن میباشد. در برگه مهم،  سئو در مشهد  می‌اقتدار شغل های متعددی کرد. ایده‌هایی که در کوتاه‌ترین مجال ممکن، حیث تماشاچی را به خویش جلب نماید.

حق تقدم‌بندی
یکی کارهایی که اکثر زمان ها کسب‌وکارهای اینترنتی، در شیت مهم وبسایت خویش ایفا میدهند، اکران مهم ترین سرویس ها و تولید ها میباشد. به‌طور نمونه، یک دکان چرم در حالتی که به یکی‌از محصول ها خویش، مثل کیف یا این که کمربند اهمیت بیشتری بدهد، آن را در اولِ ورقه اساسی قرار داده و بقیه تولید ها را، با دقت به می‌زان اهمیت به‌دنبال معرفی می‌نماید.

دقت داشته باشید، که «حق تقدم‌بندی» فقط به تولیدات محصور نمی شود. کل تیم‌بندی‌ها در منو یک وبسایت نیز، می بایست با اعتنا به اهمیت آن نوشته و چیده شوند.

چیدمان تیم‌بندی منو وبسایت چه گونه می بایست باشد؟
جواب این سؤال بسیار معمولی میباشد. صرفا کافی میباشد، شایسته ترین و کیفیت بالا‌ترین سرویس ها و تولید ها خویش را در یک گروه تفاهم نامهِ. آنگاه بقیه تولیدات و سرویس ها هم‌خانواده را در پی به عبارتی تیم مکان دهید. به همین ترتیب، محصول ها و خدماتی که از اهمیت کمتری برخوردار میباشند را در‌پی منو گروه‌بندی نمائید.

در حالتی‌که به تیم‌بندی وب سایت دیجی جنس اعتنا نمایید، به‌راحتی این قضیه را ملاحظه کنید. همگی می دانیم که اولی و مهمترین تولیدها دیجی جنس، کالاهای دیجیتال میباشد. بعد از ورود به گروه‌بندی‌ها، اولی تیم، کالای دیجیتال قرارگرفته میباشد.

نکته
کوشش نمائید، آحاد سرویس ها و تولیدات خویش را در منو و مجموعه‌بندی اکران دهید. با این فعالیت، علاوه بر معرفی بدون نقص خویش، دسترسی استفاده کننده به بقیه تولید ها و سرویس ها شما، شل‌خیس خواهد بود.

توضیح متا
از سایر نصیب‌های اساسی ورقه مهم تارنما، توضیحات متا یا این که توضیحات seo میباشد. متأسفانه این نصیب کمتر موردتوجه قرارگرفته و بخش اعظمی از کسب‌وکارها، از این نصیب فایده کافی را نمی‌مارک. در‌این بخش، بایستی به معرفی کسب‌وکار خویش بپردازیم و تماماً روشن و صادقانه، توضیح دهیم که چه سودی برای مخاطب داشته، چه گونه می توانیم به استفاده کننده برای پیش موفقیت اهدافش امداد کنیم.

مطمئن باشید که مخاطب، به‌راحتی قادر است حقیقت را از لاف تشخیص دهد. بدین ترتیب توضیحات متا، بایستی تماماً روشن و حقیقی و واقعی باشد.

توضیحات متا ۶۴ تا ۷۰ کاراکتر را می تواند در خویش مکان دهد. به عبارت بهتر شما تا ۷۰ کاراکتر میتوانید خویش را معرفی فرمایید. می بایست از شایسته ترین و کوتاه‌ترین جملا‌ت، در عین صداقت و شفافیت استعمال کرده و خویش را در ۷۰ کاراکتر معرفی فرمایید.

وارسی شغل های بهینه سازی روی وبسایت؛ معماری URLهای سایت
از سایر اقداماتی که قادر است، seo وب سایت شما‌را زیر تأثیر قرار دهد، معماری URLهای تارنما شماست. بخش اعظمی از کسب‌وکارها، دقت متعددی به معماری URLها نمیکنند. در‌این بخش از نوشته‌ی‌علمی به توضیح این مضمون‌ میپردازیم. با ما یاروهمدم باشید.

به طور تقریبً در همگی سایت‌ها، از category برای مجموعه‌بندی محتوا به کار گیری می‌گردد. در بخش اعظمی دیگر نیز به‌نادرست، برای مجموعه‌بندی‌های گوناگون از به کارگیری می‌نمایند.

به ذکر بی آلایش، می‌قدرت یک خصوصیت خاص را به‌شکل به گوگل معرفی کرد، تا محتوای مرتبط با به عبارتی خصوصیت را ادراک کرده و اکران دهد. به کار گیری به‌جا از و category میتواند، معماری URL وبسایت شما‌را زیباتر نماید.

چرا معماری URL اهمیت خاصی دارااست؟ به ذکر سریع و بی آلایش، معماری درست URL به شما امداد می‌نماید تا محتوای خویش را به‌راحتی گروه‌بندی کرده، خویش را شل‌خیس به موتورهای کاوش گر معرفی فرمائید. با تهیه و تنظیم درست URL ربات‌های خزنده گوگل نیز ریلکس‌خیس وب سایت شما را پیمایش می‌نمایند. بدین‌ترتیب، کل محتوای تارنما شما در دسترس ربات‌ها قرار میگیرد.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 20:28


تا به درحال حاضر توجه کرده‌اید بهترین سئو کار  که نشانی‌ها چه نقش مهمی در وصال ما به مقصد دارا هستند؟ seo URL یا این که  نشانی تارنما یکی موردها اصلی در seo میباشد. در‌این نوشته ی علمی قصد داریم شمارا با ساختار URL و شیوه باصرفه‌سازی آن آشنا کنیم.

URL وبسایت چه است؟
URL یا این که «Uniform Resource Locator» به عبارتی نشانی تارنما میباشد و جای یا این که حالت یک فولدر روی وب را شناسایی می‌نماید. در‌حالتی که به نوار بالایی مرورگرتان دقت نمائید میتوانید یک مثال url را ملاحظه کنید. طبیعتا یک URL از سه نصیب تشکیل‌شده میباشد:

پروتکل

اساسا پروتکل، گروه‌ای از قانون ها برای برقراری رابطه میباشد که برای نشانی‌دهی از آنان به کار گیری میگردد. پروتکل‌ها اشکال متفاوتی دارا هستند و اساسی‌ترین آنها، HTTP  و HTTPS میباشند:

این ایام بیشتر تارنما‌ها از پروتکل HTTPS به کارگیری می‌نمایند که برای محافظت امنیت داده ها یوزرها پباده سازی گردیده‌است.

پروتکل‌های دیگری هم وجود دارا هستند که در مفاد متفاوتی از آنان استعمال میشود. برای مثال آنان می‌قدرت به FTP Protocol  برای پوشه‌های قابل دانلود، Mailto Protocol برای ارسال آدرس اینترنتی و File Protocol برای تولید قابلیت دسترسی به پوشه‌های قرار گرفته بر روی هارد دسیک محلی یا این که هارد دیسک کانال، اشاره نمود.

نام دامنه

نام دامنه، اسم به عبارتی سروری میباشد میباشد که پوشه در آن قراردارد و بایستی به خیال و خاطر بسپارید که به هنگام گزینش اسم سرور یا این که هاست، نام سرور به سیرتکامل‌ای تعیین گردد که کوشش وب سایت برای یوزرها معین و بدیهی باشد.

مسیر

این بخش نهایی نصیب از URL وب سایت میباشد که در آن، مسیر زیرشاخه‌های جان دار در شیت را معلوم میکنیم.

بیشتر بخوانید :  فراگیری فعالیت با ابزار URL Inspection در سرچ کنسول نو گوگل
گونه های نشانی‌های وب سایت و سئو URL
برای seo URL بایستی گونه های ان را بشناسیم. نشانی‌های URL به دو نوع استاتیک ( Static ) و داینامیک ( Dynamic ) گروه‌بندی می شوند:

استاتیک URL  به نشانی‌هایی گفته می‌گردد که هیچ وقت تغییر‌و تحول نمی کنند. درین نوع معمولا از لغت ها کلیدی استعمال میشود.
 داینامیک  URL به نشانی‌هایی از صفحه ها اینترنتِ با محتوا گفته میگردد که به پارامترهای متغیر متعلق می باشند و اکثر زمان ها به طور کاراکترهای معین در نشانی URL نماد داده میگردند.


به نمونه‌های پایین دقت فرمایید :

www.example.com/سئو?page۲ این نشانی یک نوع URL داینامیک میباشد که درین نوع معمولا از پارامترها یا این که کاراکترهایی نظیر نشان پرسش ( ؟ ) درصد ( % ) معادل ( ‌ ) به کار گیری می شود .

www.example.ir./static-url-or-dynamic-url  این نشانی یک نوع نشانی ایستاتیک میباشد که از لغت ها کلیدی در آن مصرف شده میباشد .

در با صرفه‌ سازی URL تارنما به چه نکاتی دقت می گردد؟
خوانا بودن

ساختار نشانی می بایست به راحتی برای یوزرها و موتورهای کاوش قابل قرائت باشد. یعنی بتوانید از روی نشانی وبسایت متوجه محتوای آن گردید. به نمونه ذیل اعتنا نمایید :

https://www.example .com/blog/what-is-بهینه سازی

در نمونه بالا با قرائت نشانی متوجه می‌شوید که محتوای آن توضیحاتی در رابطه seo میباشد.

بیشتر بخوانید :  seo on page چه می‌باشد؟
کوتاه بودن URL

کوتاه بودن نشانی یکی از دیگر از روشهای seo URL وب سایت میباشد. مدام به خاطر سپردن نشانی‌های کوتاه سهل وآسان‌خیس از نشانی‌های وقتگیر میباشد. به عهدوپیمان مشهور هر چه نشانی راز راست‌خیس وصال به مقصد سریعتر! در شرایطی که میخواهید شانس وصال خویش به ورقه اولیه گوگل را بیشتر فرمائید از نشانی‌های کوتاه به کارگیری نمایید .

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 19:06

خرید پیوند
خرید پیوند، یکی بدترین تکنیک‌‌های seo کلاه سیاه میباشد.   سئو در مشهد  با این که‌این طریق ریسک بالایی داراست البته جزو نحوه‌‌هایی میباشد که وبمستران همچنان از آن به کارگیری می‌‌نمایند. درین نحوه شما لینک و پیوند متبوع خویش را به سایتی می‌‌دهید و  در عوض آن به طور ماهانه یا این که مستمر پولی را پرداخت می‌‌فرمائید.
دستکاری مقاله ها
این طریق هم همچون طرز اسکن‌‌برداری میباشد با این تفاوت که با عوض کردن جمله ها نوشته‌علمی و تصویب یک نوشته‌ی‌علمی نو، سعی بر گمراه کردن گوگل دارید.
محتوای نامرئی
در‌این طرز seo کلاه سیاه لغات کلیدی را به صورتی که با رنگ بگراند ورقه یک کدام از باشد در متن قرار می دهید. به گویش معمولی‌‌خیس از لغت ها کلیدی نامرئی در مطالب خویش به کار گیری می‌‌نمائید. با این عمل این لغات از سوی موتورهای کاوش قابل مشاهده اما از حیث یوزرها پنهان میباشند .
گزارش تخلف رقبا
درین طریق با آنالیز وب سایت رقبا و یافت کردن تخلفات آن‌‌ها، وب سایت‌‌شان را تحت عنوان خلاف کار معرفی می‌‌فرمایید. درین حالت آن‌‌ها جریمه می‌‌شوند و درجه وبسایت‌‌شان سقوط می‌‌نماید.
مزرعه لینک و پیوند
مزرعه پیوند، یکی سریع‌‌ترین شیوه‌‌های اخذ پیوند به طور روزمره میباشد که امروزه تحت عنوان یک نحوه اسپم شناخته شد‌ه‌است. اساسا مزرعه پیوند به گروهی از تارنما‌‌ها گفته می‌‌گردد که به طور گروهی لینک و پیوند می‌‌دهند. در نگاه دیگر Farm Links به صدها و حتی هزاران سایت غیر دارای ارتباط گفته می‌‌گردد که به یکدیگر لینک و پیوند می‌‌دهند.
بیشتر بخوانید :  تکنیک های خطرناک seoعارضه ها استعمال از بهینه سازی کلاه سیاهبه جهت سرعت بالای تغییرات و تحولات دنیای تکنولوژی امروزه یک کدام از مفاد اصلی در مبحث باصرفه‌‌سازی، فرصت میباشد. به طبع در عرصه فعالیتی شما رقبای متعددی وجود دارا هستند که هریک از آن‌ها می‌‌توانند یک انذار دور از شوخی برای شما به اکانت بیایند. در سود برای پشت راز گذاشتن آن‌‌ها می بایست تخت گاز خویش اضافه فرمائید و در بعد از ظهر حاضر اعمال اینگونه کاری مستلزم در نظر نگرفتن قانون ها میباشد.
از مفاد اصلی دیگر، معیار دارایی شما میباشد. قطعا برای اعمال هر کاری بایستی پولی را پرداخت نمایید هر چه مبلغ پرداختی کمتر باشد به عایدی شما خواهد بود. در بهینه سازی کلاه سیاه واحد سنجش هزینه پرداختی شما خیلی کمتر خواهد بود .
در انتها، به خیر میدانید که جاری ساختن هر سیرتکامل تخلفی مجازاتی درپی داراست که واحد سنجش این مجازات، به نوع جرمی میباشد که شما اعمال داده اید. در‌حالتی که مغایر قانون ها تعریف‌و‌تمجید‌‌گردیده گوگل فعالیت فرمائید از سوی الگوریتم‌‌ها مجازات می‌‌گردید. از سنگین‌‌ترین جریمه‌‌های گوگل می‌‌قدرت به کاهش سکو تارنما در نتیجه ها کاوش ، حذف بدون نقص وبسایت و بیرون شدن دامنه  از در دست گرفتن شما اشاره نمود. با این توضیحات در حالتی‌که هنوز هم قصد دارید از تکنیک‌‌های seo کلاه سیاه به کار گیری فرمائید، بهتر میباشد نسبت به کارایی و نوع جریمه‌‌های الگوریتم های گوگل داده ها کافی داشته باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 18:54


seo باطن شیت چه می‌باشد ؟ (On Page  سئو در مشهد )
بهینه سازی باطن برگه به در اختیار گرفتن مستقيم کدها و يا محتويات اینترنت سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... دارای ربط مي‌گردد؛ به صورت کلي هر چيزي که در سايت خویش بارگذاري مي‌کنيد مرتبط با سئو On Page مي‌گردد. اين شیوه پايه تک تک همت‌هاي بهينه‌سازي میباشد زيرا جايي میباشد که شما بيشترين در دست گرفتن را روي آن داريد. هر سیرتکامل تغييري را که شما در محتويات سايت خویش ايجاد مي‌نماييد در نتايج کاوش تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي اصلی میباشد که نحوه سئو On Page بدرستي گذشته از طریق سئو Off Page صورت پذیرد.

بهینه سازی خارج ورقه چه چیزی است ؟ (Off Page بهینه سازی)
خلاف نحوه سئو On Page که بسط اینترنت سايت با در اختیار گرفتن مستقيم بالايي اجرا مي‌شد، طرز بهينه سازی خارج برگه مشمول تک تک ارتقاهايي میباشد که در بیرون از اینترنت سايت شما اجرا مي‌خواهد شد؛ اين مشتمل بر تک تک چيزهايي میباشد که مي‌تواند در بدست آوردن مرتبه‌بندي بالاي سايت شما یاری دهد. سئو Off Page در رتبه نخستین در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌نمایند) متمرکز مي‌خواهد شد آنگاه با به کارگیری از طریق‌هايي که در بیرون از اینترنت سايت جاری ساختن مي‌گردد به بهينه‌سازي موتور کاوش مي‌پردازد.

سئو Off Page يک فرآيند نامحدود میباشد که بوسیله مهندسين بهینه سازی در سمت و سوی بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌خواهد شد.

seo کلاه - سفيد چه میباشد ؟ (White Hat)
در اصطلاحات فني اين حوزه، seo کلاه – سفيد به دسته تکنيک‌ها، نحوه‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي کاوش تبعيت مي‌نمایند، اشاره داراست. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي کاوش و يا یوزرها به هيچ وجه نيست. اين همچنين به seo اخلاقي نيز ياد مي‌گردد زيرا دليل آن اين میباشد که يا اجراي بلند بازه زمانی داشته و يا از دستور کار‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن سکو‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي کاوش به کارگیری مي‌نماید.

بهینه سازی کلاه - سیاه چه میباشد ؟ (Black Hat)
به عبارتي ديگر اصطلاح seo کلاه – سياه اشاره به گروه‌اي از اوامر دارااست که به خواسته فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي کاوش با مقصود بدست آوردن سکو‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين اساسی میباشد که بدانيد اين‌ شیوه‌ها غير اخلاقي بوده و بوسیله هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌گردد و بکارگيري اين نحوه‌ها خطر بیرون شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارااست.

اعمال تاکتيک‌هاي بهینه سازی کلاه – سياه ممکن میباشد که سبب ساز افزايش رویش ناگهاني در نتايج کاوش خواهد شد ولي مي‌تواند سبب ساز به پرداخت جريمه و يا حذف بدون نقص از فهرست پايگاه داده موتور کاوش خواهد شد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 191 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 22:21

×در صورتیکه این نوشته‌ی‌علمی را بهتر از دیگر مقاله‌ها بهترین سئو کار   دیدید لطفا با بک پیوند دادن به ما، مرام خویش را به چهره ما بکشید!.

اینجاست که نقص‌ لغت ها مترادف برای گوگل به وجود میاد و گوگل می بایست به یک روشی از سد این نقص‌ عبور کنه تا بتونه شایسته ترین نتیجه ها رو برای کاربرش اکران بده. گوگل برای حل این مسئله گشوده هم از هوش تصنعی و مصنوعی خودش به کارگیری میکنه و از کلمه ها دارای ربط  یا این که همون semantic به کار گیری میکنه.یعنی چی ؟ یعنی اینکه گوگل واژه و کلمه ی ماوس رو با کامپیوتر و کی بورد و هدفن و لپتاپ و پی سی و بازی و ... دارای ارتباط میدونه و در آن واحد موشواره رو با کلمه های موش، گربه، جونده، جان دار، وحشی، فاضلاب و طاعون و وبا ... دارای ارتباط میبینه. این بخش فعالیت با گوگل هستش البته نصیب اساسی فعالیت با همیاران seo ما( و یا این که شما) میباشد. و بایستی از لغات دارای ربط یا این که سمانتیک در ساخت‌و‌ساز محتوا استعمال بشه تا بهبودی در بهینه سازی شما نتیجه ها خواهد شد..

پس تا اینجا فهمیدیم که گوگل در کلماتی که وارد می‌کنید در صورتی کلمه ها دارای ارتباط رو ببینه، مراد شما رو میفهمه و سراغ سود های غلط برای اکران نمیره و اینکه گوگل منظورش از لغت ها دارای ارتباط و semantic چیه. مارکترها و سئوکارها مقطع متعددی رو وقت صرف میکردند تا این کلمه ها دارای ارتباط رو پیدا نمایند و ازش در صدر بردن رنک خودشون و در بهینه سازی کردن صفحه ها ازش به کارگیری نمایند. اما بایستی به‌این نکته دقت داشت که‌این لغت ها دارای ارتباط به طور روزمره یا این که ماهیانه آپ دیت میشن و این طریق تنها برای توکل کردن در seo، نحوه قابل قبولی وجود ندارد. ولی به طبع استعمال از این نحوه برای بهینه سازی خیلی هم بد وجود ندارد و تا حدودی سفارش میشه. البته توکل بدون نقص در بهینه سازی، تنها و تنها محتوا میباشد و بس.

content is the king این خیلی کلیشه و تکراریه اما حقیقتا و حقیقتا و احتمالا تا ابد همین پا برجا میباشد. پس درحال حاضر مضمون‌ صحبت های جان مولر رو می‌فهمیم که میگفت اینگونه لیستی به معنای مطلق آن وجود نداره.. یعنی این لیست یک لیست تماما پویا و در هم اکنون تغییر و تحول میباشد و  هر که اینگونه لیستی رو تهیه و تنظیم کنه، یک لیست موقت رو تهیه و تنظیم کرده که احتمالا زیاد به دردش نخواهد خورد(خویش ما چقدر ازین داده ها گردآوری میکردیم!) و موقتی قابل متکی بودن میباشد. پس به مکان وقت گذاشتن روی درآوردن لیست موقت احتمالی lsi به محتوا بپردازید شاید که رستگار گردید.

همگی ی اینا رو گفتیم و لذت بردیم که فهمیدیم lsi چه چیزی است و lsiچگونه فعالیت میکند؟ ولی می بایست پهنا کنم که گوگل به هیچ وجه از lsi  توی الگوریتمهاش استعمال نمیکنه! ای پدر پس چه نوشته‌علمی ای بود این؟ و ابدا از کجا این حرفو می زنی؟

زیرا که اولا کارمندان گوگل بیان کردن که گوگل از lsi استعمال نمیکنه! ثانیا که شواهدی وجود داره که نشون میده منطقی هم وجود ندارد که گوگل از lsi به کارگیری کنه.. چونکه:

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 19:34

زورچپون نکردن کلیدواژه در تایتل تگ
نمره منفی وابستگی میگیره به هر که زورچپونی کلیدواژه بذاره سئو در مشهد  توی تایتل تگ..دوری کنید برادران وخواهران گرامی. از زورچپون کردن کلیه کلید کلمه هایی که به ذهنتون میرسه توی تایتل تگ دوری کنید. دیگه این ترفند ها کهن گردیده و حقیقتا سابق گردیده و اثر منفی و سو داره. دیگه خویش دانید. یعنی چی آخه اینجوری تایتل تگ مینویسید؟"کتاب نو، جدیدترین کتاب،نهایی کتاب،ارزانترین کتاب،پرفروشترین کتاب و ...." کلیدواژه چپونی نکنید. رابطه معنایی تایتل تگ با محتوا خیلی مهمه و یه سیگنال محسوب میشه البته صد در صد گوگل متوجه زورچپونی میشه و جریمه اتون میکنه. از اینجانب بیان کردن و از شما رعایت نکردن. به هیچ عنوان جا نمیشه تمامی کلمه ها کلیدی توی تایتل تگ. پس می بایست کلید واژه و کلمه اساسی و ثانویه رو پیدا نمائید و صرفا دو تا کی ورد توی تایتل تگ قرار به این تا بهتر چشم بشین. اعتقاد و باور فرمایید راست میگم!

تایتل تگ منحصربه‌فرد برای هر برگه
این خیلی معمولی میباشد ولی هنوز که هنوزه وب آکنده از صفحاتی با تایتل تگ تکراریه. اخه برادران و خواهران ارجمند. یا این که عمل رو بدید دست یه مجموعه دارای تخصص کاردرست یا این که خودتون صحیح کارو اجرا بدید. ولنگاری تا به کی ؟ اولی اتفاقی که میوفته زمانی گوگل تایتل تگ تکراری ببینه اینه که میفهمه اینقدر محتوای اون صفحه ها بی ارزشه که حتی براش تایتل تگ مطلوب هم نزدید. خل که وجود ندارد بیاد توی لیست نتایح اکران بده اینگونه لینکی رو که. حال چه خاصیتی داره که تایتل تگ یکتا و غیر تکراری تعیین کنیم ؟

1- به گوگل بفهمونیم که‌این برگه مهمه و مطالب و محتوای توش هم مهمه و ارزشمنده پس بایستی از تایتل تگ غیرتکراری و یکتا و یگانه و یونیک و جدا از هم برای صفحاتمون استعمال کنیم. دیگه به چه زبونی بگم؟ زبانم الکن میباشد از وضوح زیاد این مقاله.

2- کلیک خورمون رو زیاد کنیم. ctr (سی تی آر دیگه چیه یا این که CTR چه می باشد؟ و نقش CTR در بهینه سازی) با این فعالیت سبب ساز بالا رفتن ctr میشیم که به شدت توی دنیای رقابتی فعلی بهش نیاز داریم.

یه نکته ی مهمی که وجود داره و شدیدا میره روی مخ seo کارا اینه که خودتونو می‌کشید و یه تایتل تگ مطلوب و عالی از هر جهت پیدا می‌کنید و مینویسید و آن‌گاه با یک سرچ بی آلایش می بینید که ده عدد وبسایت دقیقا همون تایتل تگ رو گذاشتن! این حقیقتا رو اعصابه البته بایستی بهتون بگم که نگران نباشید! زیرا این حقیقتا اجتناب ناپذیره. در بین یک‌سری میلیارد شیت خوب تایتل تگ تکراری ممکنه پیدا بشه ولی خیر روی یک دامین! پس با خیال و خاطر شل ادامه بدید و اعتنا فرمایید که تایتل تگ بایستی توی دامنه شما منحصر و انحصاری و یگانه و یکتا و غیر تکراری و منقطع ( و بقیه صفات هم معنی) باشد.

از یه خصوصی متون برای تایتل تگ به شدت(تاکید می‌کنم) به شدت و حدت بایستی خودداری کرد. مثل "منزل" "Home" "ورقه تازه""new page". گوگل معاند خونی این لغت ها توی تایتل تگ می باشد و وای به حالتون اگه اینا توی تایتل تگهاتون باشه. این تایتل تگ رو گوگل ببینه فارغ از معطلی شیت دوپلیکیت کانتنت میشناسه. جدید اگرم اینقدر محتوا اساسی باشه و خاص باشه این تایتل تگ به شدت ctr رو میاره زیر. ابدا از خودت بپرس اگه اینگونه ورقه ای مشاهده کنی طرز کلیک می‌کنی ؟متاسفانه اکثر تارنما های نهادهای دولتی بدین خصوصیت مبتلا می‌باشند! آیتم داشتیم یک‌سری تا ورقه از یک سازمانی ذخیره کردیم و همشون Untitled بودن به نحوی که کروم برامون شماره گذاریشون کرد! untitled-1 , untitled-2 و ..

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 19:22

راهنمای کمپین ریتارگتینگ


در صورتی بعداز این کلیدواژه غرض چیزی اضافه نمائید، مشکلی در جايگاه‌بندی ساخت نمیشود.  بهترین سئو کار   برای مثال، میتوانید برچسب تیتر را این چنین با صرفه فرمایید:

راهنمای کمپین ریتارگتینگ ، چه طور و با چه قیمتی قادر خواهیم بود ریتارگتینگ داشته باشیم ؟


۶. به‌روزرسانی با به کارگیری از نشانه تاریخ (Timestamp)
زمانی که عبارت «نقشه مترو طهران» را در گوگل جست‌وجو می کنید، حاصل پایین ظواهر می‌گردد:اصول بهینه سازی

ما در جست‌وجو مدام می خواهیم مطمئن باشیم که به‌روزترین محتوا را که در رابطه یک مورد وجود داراست، پیدا می کنیم. در میان نتایجی که تاریخ در آن مذکور میباشد میبینید که نتایجی داریم در حین فوریه و می ۲۰۱۸٫ بدین ترتیب ما تلاش می کنیم روی آن کلیک کنیم تا حاصل به‌روزتری ببینیم. به‌روز بودن مقاله برای اکثری از اشخاص امری اصلی به حساب می‌آید. بعضا دیگر از نتیجه ها که تاریخ ندارند را نمی‌توانیم بدانیم که به‌روز می‌باشند یا این که نه. درواقع، سوای آرمِ تاریخ تا وقتی‌که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی‌توانیم بفهمیم چه هنگامی منتشر گردیده‌اند. بااین‌درحال حاضر، در اینگونه مواقعی مطلقاً مخاطب تا هنگامی‌که یک سود با نماد تاریخ و به طور کامل نو در برگه وجود داراست، معمولا روی نتایجی که سوای نشانه تاریخ می‌باشند کلیک نمی‌نماید. در اکثری از مفاد، دیگر نیازی وجود ندارد کاری اجرا دهید تا تاریخ نشر را در صفحة حاصل جست‌وجو در کنار محتوا ملاحظه کنید. بااین‌درحال حاضر، توصیه میکنیم یک عمل دیگر هم اعمال دهید و وقتی را که پست یا این که ورقه شما به‌روزرسانی گردیده‌است، اکران دهید.

در‌حالتی که از وردپرس به کارگیری میکنید، میتوانید از افزونه WP Last Updated Date به کار گیری فرمایید. فراموش نکنید صحت دارد که آرم به‌روزرسانی تاریخ شاید یک دلیل درجه‌بندی نباشد؛ ولی شواهد متعددی نشانه میدهد تعداد کلیک بر جست‌وجوی طبیعی تأثیر می گذارد. همینطور فراموش نکنید درگیرشدن مخاطب در برگه بسیار اساسی میباشد؛ به دلیل آنکه به وی مجدد اعتقادوباور میدهد محتوای شما به‌روز میباشد. مطلقا هیچ‌کس نمیخواهد برای نقشه مترو طهران که وابسته به سه سال پیش میباشد را ببیند.

۷. کلیدواژه غرض در گزاره اولیه
هشدار: کوشش نکنید محتوا را با لغات کلیدی غرض اشباع فرمایید. امروز دیگر این نحوه جذاب به‌لحاظ نمیرسد. با این‌ حالا بسیار اصلی میباشد که از کلیدواژه مهم در محتوا به کارگیری نمائید؛ تنها بایستی این فعالیت را به‌صورت طبیعی اعمال دهید. پیشنهاد می گردد که کلیدواژه مهم را در اول گزاره محتوا در شیت در ۱۰۰ کلمه و واژه اولیه قرار دهید. درمورد راهنمای کمپین ریتارگتینگ، به‌راحتی می توانید این عمل را اجرا دهید:

«راهنمای کمپین ریتارگتینگ به شما یاری می‌نماید تا با داشتن استراتژی صحیح ریتارگتینگ، بتوانید برای هر مرحله از مراحل خرید مشتری اپ‌ریزی فرمایید و با پیشنهادهای جالب لحاظ آن ها را جلب فرمایید. به صورت نمونه، میتوانید با دادن کد تخفیف به اشخاصی که کالای شما‌را در سبد خرید رها کرده‌اند، آنها را ترغیب به خرید نمائید. هر چه محتوای تبلیغات شما فردی‌سازی گردیده خیس باشد، درصد تبدیل آنان به کلیک و خرید ارتقاء پیدا می‌نماید.»

در‌این نمونه واژه کلیدی ما در گزاره اولیه حضور داراست.

۸. با صرفه‌سازی برچسب تیتر میانی (Heading 2)
تا اینجا شیت را از لحاظ برچسب H1 باصرفه‌سازی کرده‌اید؛ درحال حاضر بایستی روی برچسب‌های تیتر H2 (یا این که حتی ۳ تا ۶) تصور کنید. برچسب‌های تیتر دارنده نوعی سلسله‌مراتب میباشند. مهم ترین تیتر H1 میباشد و همین‌طور تا انتهای شیت می بایست به‌ترتیب اهمیت از این برچسب‌ها حداکثر تا H6 فایده بگیرید. در حالتی که اهمیت بعضا از این تیترها یکسان میباشد، از برچسب‌های H2 به کار گیری نمایید و در صورتیکه داخل هرکدام از این قسمت‌ها زیرشاخه‌ای می‌باشد، از H3 استعمال نمایید. نمی‌توانید کلمه ها کلیدی را باطن کلیه عنا وین H2 قرار دهید؛ ولی میتوانید از صورتِ تغییریافته آن ها به کار گیری فرمایید. در نمونه ما، میتوانید بعداز برچسب تیتر H1 و جمله پیشگفتار، تیتر پایین را با برچسب H2 قرار دهید:

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 20:51

۵٫ محتوای دارای ربط و مطلوب از نگاه وسعت، سود و کیفیت
به عبارتی‌طور که از قدیم می‌گفتند، محتوا در مشاجره سئو در مشهد  نقش شاه را انجام می‌نماید. به این ترتیب بایستی تمرکزتان را روی ساخت‌و‌ساز محتوای باکیفیتی معطوف نمایید که رضایت مشتری یا این که استفاده کننده را جلب نموده و گوگل را متقاعد نماید تا مقام بهتری برای صفحاتتان در SERP در حیث بگیرد.

آری! الگوریتم گوگل در ادامه محتوایی می شود که بیشترین رابطه و تناسب را با جستارهای یوزرها داشته باشد. حین ساخت و ساز محتوا به مکان تکرار افراطی کلیدواژه‌ها یا این که به عبارتی Keyword Stuffing، صرفا در جایی که نیاز میباشد، از کلیدواژه‌ها به کار گیری فرمائید.

یک نکته رشته‌ای: آیا می‌دانستید که درحال حاضر علاوه بر کلیدواژه‌ها، میتوانید کلمه ها یا این که کلمه ها مربوط به کلیدواژه مهم را نیز غرض قرار دهید؟ خوشبختانه گوگل آن‌قدر هوشمند میباشد که قادر است لغات هم معنی و عباراتی را که دارای ربط معنایی با کلیدواژه مهم میباشند، تشخیص دهد.

۶٫ اینترنت‌وبسایت‌های امن- HTTPS
خصوصیت امنیت، حتی چنانچه یک ادله بی واسطه در بهبود سئوی وب سایت نباشد، ولی گشوده هم به‌طور غیرمستقیم، می تواند رده اینترنت‌سایتتان در SERP را زیر تأثیر قرار ‌دهد. هنگامی مخاطب نماد هشدار امنیتی را که در بالای مرورگرش اکران داده میشود، ببیند، احتمال اینکه اینترنت‌سایتتان را بلافاصلهً سوراخ نماید، زیاد میشود. همین دستور سبب ساز ارتقاء نرخ پریدن (Bounce Rate) گردیده که‌این ادله نیز به‌نوبه خویش میتواند به رده اینترنت‌سایتتان جراحت بزند.

پروتکل HTTPS برخلاف پروتکل HTTP برای برقراری رابطه امن، از داده‌های رمزگذاری گردیده به کارگیری می‌نماید. به کارگیری از این پروتکل، سبب ساز میگردد تا مخاطبان، پشت گرمی بیشتری به اینترنت‌سایتتان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تاثیر نرخ پریدن در seo وبسایت

۷٫ با صرفه‌سازی ویدئوها، جدیدترین ترند seo
ویدئوها به یک کدام از روندهای پر رنگ‌ی بعد از ظهر حاضر تبدیل گردیده‌اند. نرم افزار‌های اجتماعی مبنی بر ویدیو مثل اینستاگرام و رخ‌بوک، به تازگیً سروصدای متعددی به پا کرده‌اند و به‌موازات این‌ها، واحد سنجش استعمال از محتوای ویدئویی نیز به‌طور پیوسته در اکنون ارتقاء میباشد. براین اساس در‌حالتی که نمی خواهید از کارزار جا بمانید، می بایست هر چه زودتر خودتان را با موقعیت نو، وفق دهید. برگه‌ای با محتوای ویدئویی خلاصه و اثرگذار، یعنی مطابق با به عبارتی چیزی که مدنظر مخاطب باشد، ترازو تعامل وی با اینترنت‌سایتتان را یک سری برابر می‌نماید و این نیز متعاقباً به بهبود منزلت اینترنت‌سایتتان در SERP می‌انجامد.

۸٫ باصرفه‌سازی برای E.A.T
از سایر ترندهای اصلی seo در سال ۲۰۲۱، E.A.T میباشد. این عبارت درواقع از مخفف سه واژه و کلمه Expertise (تخصص)، Authoritativeness (مسئولیت‌پذیری) و Trustworthiness (امکان اتکا) تاسیس شده است. همان یک اینترنت‌وبسایت بایستی خودش را از این سه جنبه به گوگل، اثبات نماید. در حالتی که یک اینترنت‌وب سایت از مطالب اسکن یا این که نامناسب به کار گیری نماید، مرتکب تخلف گردیده‌است. این الگوریتم گوگل، تخصص مولف در یک زمینه را می‌طلبد و بایستی باور نتایج خواهد شد که محتوا، قابل‌متکی بودن میباشد. درنهایت آنچه اهمیت دارااست، یک محتوای عالی، قابل‌پشت گرمی و فارغ از سرقت ادبی و نسخه برداری‌کاری از منابع دیگر میباشد. محتوایی که مولف‌اش، حقیقتاً در آن موضوع تخصص داشته باشد.

۹٫ باصرفه‌سازی جستجوی صوتی
یقین می کنید که حال بیشتراز نیمی از جستجوهای آنلاین، از روش صدا اجرا میگردد؟ با پیدایش موبایل‌های هوشمند و دستیارهای مجازی، جستجوی صوتی بیشتر از هر فرصت دیگری محبوبیت یافته میباشد. یک دستور جستجوی صوتی، سازوکاری گوناگون با جستجوی کلیدواژه‌ها به شیوه معمول داراست.

امر صوتی یا این که جستجوی صوتی احتمالاً دربرگیرنده یک واژه و کلمه سؤالی مثل چه، چرا، کجا، چطور، کِی یاور با یک کوئریِ دم‌بلند (Long-Tale) میباشد. این ساختار، به دستیار صوتی مجازی یاری می‌نماید تا شایسته ترین فیض را مطابق با آنچه کاوش میگردد، ارائه دهد. براین اساس می توانید برای این جنبه از seo در سال ۲۰۲۱، نرم‌افزار‌ریزی ویژه‌ای داشته باشید.

۱۰٫ اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
درصورتی که تا به امروز اقدامی در مورد ‌اینفلوئنسر مارکتینگ ایفا نداده‌اید، سال ۲۰۲۱ قادر است شایسته ترین نقطه برای استارت باشد. شواهد آرم می دهند که اینفلوئنسر مارکتینگ، یکی طرز‌های نوین بازاریابی بوده که نرخ رجوع سرمایه بالایی دارااست و قضیه‌ای عالی برای دسترسی وسیع‌خیس به مخاطبان تازه را برای کسب‌وکارها آماده می‌سازد. دراین‌فی مابین نکته حائض اهمیت این میباشد که بایستی در تعیین اینفلوئنسرتان توجه نمایید. این شیوه در معرفی و حمایت از محصولاتتان و همین‌طور ساخت پشت گرمی در مخاطبان نسبت به آنها به وسیله یک صورت تأثیرگذار، روشی بسیار مؤثر میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 20:42

تکنیک‌های بهینه سازی چه است ؟
تکنیک‌های seo وب سایت به دوبخش کلی تقسیم گردیده اند :

seo کلاه سپید (White Hat سئو): دربرگیرنده تکنیک‌های که موتورهای کاوش  سئو در مشهد تحت عنوان بخشی از یک پباده سازی خوب و اثرگذار برای یوزرها تلقی می‌نمایند.
seo کلاه سیاه (Black Hat سئو): مشتمل بر طرز‌های میباشد که موتورهای کاوش آنها‌را پذیرش نمیکنند و در کوشش برای به دست کم رساندن اثرات آن ها می‌باشند. این تکنیک‌ها تحت عنوان اسپم هم شناخته می شوند.
سئو کلاه سپیدتکنیک‌ های seo درین نصیب دارنده خصوصیت‌های پایین میباشند:
با راه و روش ها و استانداردها موتورهای کاوش انطباق دارا هستند.محتوای نامناسب یا این که اسکن ارایه نمی شود.محتوای ساخت و ساز گردیده فقط برای موتورهای جستجوساخته نشده میباشد.سئو کلاه سیاه
تکنیک‌ های seo کلاه سیاه بر این شالوده شناخته می گردند:
عملکرد برای بهبود جايگاه با فریب موتورهای کاوشهدایت یوزرها به یک کاغذ که محتوای آن با تیتر آن در موتورهای کاوش دارای ربط وجود نداردپنهان کردن متن ها، استعمال از رنگ دور نما برای متن یا این که پیوند ها ، به کار گیری از فونت ریز و کوچک که استفاده کننده کار کشته به تلاوت متن وجود ندارد.به کارگیری بیشتراز حد لغت ها کلیدی و قراردادن عبارات کلیدی بی ربط به محتوای وبسایتساخت‌و‌ساز صفحه های کیفیت بالا تحت و محتوای بسیار نادر که با واژه و کلمه کلیدی و لینک و پیوند‌های متعددی لبریز گردیده‌اند.مجموعاَ غرض بهینه سازی کلاه سپید جلب رضایت مخاطب و خشنود نگه داشتن آن میباشد ، ولی در بهینه سازی کلاه سیاه تنها برای کسب جايگاه در موتورهای کاوش سعی میگردد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 23:02


درین نوشته‌ی‌علمی ما به شرح موضوعات پایین در حوزه   بهترين سئو كار  محتوای مدام سبز می‌‌‌‌‌پردازیم:

محتوای مدام سبز چه می باشد ؟
چرا می بایست به محتوای مدام سبز اهمیت دهیم؟
و از تمامی اصلی‌‌‌‌خیس این‌‌که، چه‌گونه محتوای مدام سبز را ساخت و ساز کنیم؟
محتوای مدام سبز چه چیزی است ؟
در جواب به محتوای مدام سبز چه می‌باشد ؟ باید بیان کرد در مجموع، محتوای مدام سبز محتوایی میباشد که با‌گاز سابق نمی‌‌‌‌خواهد شد و تا بازه زمانی فرصت متعددی بها و معنی و مضمون‌ خویش را مراقبت می‌‌‌نماید.

برای فهم بهتر این مسئله به نمونه پایین اعتنا فرمایید:

نمونه نخستین: فرض فرمایید یک مخاطب در گوگل در‌پی تکنیک‌‌‌های بهینه سازی on page میباشد و تارنما شما در لینک و پیوند نخستین جای‌دارد. به همین خیال و خاطر روزمره وسعت متعددی ترافیک اورگانیک برای این مقاله اخذ می‌‌نمایید.

البته پرسش اینجاست که‌این وسعت ترافیک تا چه هنگامی ادامه خواهد داشت؟

آری. سال ۲۰۲۱! زیرا در سال نو مقاله شما سابق گردیده و محتوای آن دیگر جذابیت قدیمی را برای یوزرها نخواهد داشت.

نمونه دوم: فرض فرمائید مقاله شما در رابطه اهمیت ورزش کردن میباشد و مانند نمونه پیشین در هنگام سرچ یوزرها تارنما شما در لینک و پیوند نخستین گوگل جای‌دارد. همان طور که احتمالا پیش بینی می زنید این مقاله تا بازه فرصت وقتگیر برای یوزرها قابل به کار گیری خواهد بود زیرا اشخاص مدام به تن درستی خویش اهمیت می‌‌‌‌‌‌دهند.

 

 

موضوعات مدام سبز چه موضوعاتی می باشند ؟
موضوعات مدام سبز موضوعاتی می باشند که اشخاص مدام به آن ها عشق و علاقه مند می‌باشند. از طرف دیگر، محتوای مدام سبز محتوایی میباشد که سوای اینکه کهنه و منسوخ خواهد شد روی یک قضیه مدام سبز متمرکز میباشد.

از جمله:

چه‌طور یک بیزنس فارغ از سرمایه استارت کنیم؟
۱۰ شیوه برای داشتن تناسب اندام
۲۰ غذایی که هیچ زمان نباید بخورید!
 

مزایای محتوای مدام سبز چه می‌باشد ؟
همانگونه که از اسم آن پیداست، محتوای مدام سبز، بی انتهاست و هر شخص می‌‌‌‌‌تواند سهم خویش را از آن برداشت نماید. در‌این قسمت به اصلی‌‌‌‌‌‌‌‌ترین مزایای Evergreen Content می‌‌‌‌‌‌پردازیم:

 

۱- در نتیجه ها موتورهای کاوش مرتبه خیر دارااست
مطمئنا هنگام ساخت محتوا، سئو مقاله برای گوگل جز حق تقدم‌‌‌‌‌‌‌های شماست. جذاب میباشد بدانید که محتوای سبز به جهت ماندگاری خوب می‌‌‌‌‌‌تواند سکو خیر و خوبی را در نتیجه ها کسب نماید. صرفا کافی میباشد که از کلیدواژه‌‌‌‌‌های مطلوب و دارای ربط در متن خویش به کارگیری فرمایید.

 

۲- ساخت لید در مدت وقتگیر
در حالتی‌که مقاله شما پر ارزش و ولی مدام سبز باشد منابع متعدد به آن پیوند خواهند بخشید و این منجر می‌‌‌‌‌‌گردد تا اشخاص بیشتری با عمل‌‌‌‌‌های شما اشنا گردیده و در فیض به مشتری تبدیل شوند.

 

۳- عدم نیاز به به روز نوشته‌ی علمی
به روزرسانی نوشته‌ی علمی از کارهایی میباشد که موردنیاز میباشد دست‌کم سالی یکبار برای مطالب همگانی صورت پذیرد. البته محتوای مدام سبز می تواند فارغ از اعتنا به‌این زمینه منجر جذب ترافیک اثبات برای تارنما گردد.

همچنین بخوانید  ساخت محتوا چه است +۷نکته کاربردی و طلایی برای ساخت محتوای وب سایت
 

فراگیری ساخت و ساز محتوای سبز
خب تا اینجا به عوارض استعمال از محتوای مدام سبز اشاره کردیم، گام بعدی یادگیری ساخت آن میباشد.

 

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 14:19

ابزار های اساسی در بهینه سازیبهینه سازی محلی یا این که Local سئو در مشهد  حالتی که قصد عمل کردن در یک تاکسی دیجیتال مارکتینگ را داشته باشید ممکن میباشد بعضا از مشتریان شما مانند دندانپزشکان دارنده مشاغل محلی باشند. پس بایستی به شیوه seo وبسایت برای این دستاز مشاغل نیز احاطه پیدا فرمائید.
ارتقا تعداد جستجوهای محلی در سال های اخیر و نرخ تبدیل بالا، از خصوصیت‌‌‌هایی می‌باشند که سبب می‌‌گردد مشتریان برای جاری ساختن این عمل به شما مراجعه نمایند. قبلا کامل در رابطه معنا نرخ تبدیل کلام کرده ایم.
محاسبه رقبابرای اینکه بتوانید رقبای خویش را به صحت چک نمایید می بایست آشنایی صدق از معیار اقتدار و محبوبیت اینترنت‌وب سایت‌های آن‌ها داشته باشید. راحت‌ترین طریق برای این فعالیت معلوم کردن کلیدواژه‌‌های متبوع و آنالیز بک لینک و پیوند‌های رقیبان میباشد.
سئو برای گوشیدر اکثر مفاد گوگل برای درجه بندی از ورژن تلفن همراه سایت‌ها به کارگیری می‌نماید. انگیزه این فعالیت پرورش کاربرانی میباشد که با دیوایس‌های موبایلی به سرچ در گوگل می‌‌‌‌پردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌‌‌‌‌توانید پست منتشرشده بوسیله گوگل را از اینجا مطالعه فرمائید. همینطور میتوانید نوشته ی علمی mobile بهینه سازی چه میباشد و چاره های seo ان را نیز مطالعه بفرمایید.
توده بندیصنعت seo همواره در هم اکنون تغییر و تحول میباشد. به همین خیال و خاطر مدام چیزهایی برای یادگیری درین حوزه وجود دارااست. پس درصورتی که می‌‌خواهید مدام آپ تو دیت باشید بایستی بخشی از فرصت روزمره خویش را به مطالعه تخصیص دهید.
نکته: با اعتنا به وسعت بالای مطالب، همت فرمائید برای عمل های خویش طرح ریزی داشته باشید.
امید‌است‌ که با تلاوت این مقاله پاره ای با دنیای شگفت انگیز seo و طرز کارکرد آن آشنا گردیده باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 14:02


بهینه سازی کلاه سپید: فرزند طلایی گوگل اصولاً seo موتور کاوش را دقیقاً همان طور که گوگل از شما می خواهد سئو در مشهد ایفا می‌دهد. بیایید مرور کنیم که گوگل چه گونه می‌خواهد همگی سایت ها را باصرفه نماید؟ 

seo کلاه سپید چه است؟
در اصطلاحات seo موتور کاوش (سئو) seo کلاه سپید به استعمال از استراتژی ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های سئو اشاره دارااست که بر روی مخاطبان انسانی حقیقی و واقعی خیر ربات های موتورهای کاوش تمرکز می نمایند و به طور کاملً از ضوابط و سیاست های موتور کاوش (GOOGLE) تقلید می نمایند. تمرکز اساسی seo کلاه سپید درواقع جذب هدفمند و حقیقی و واقعی استفاده کننده در شایسته ترین و ایده ال ترین وضعیت ممکن است. برای مثال ، اینترنت سایتی که برای موتورهای کاوش باصرفه شد‌ه‌است ، بر رابطه و جايگاه بندی ارگانیک تمرکز داراست ، که با به کارگیری از روشهای بهینه سازی کلاه سپید سئو می گردد.

برخی از مثال تکنیک های سئوی کلاه سپید مشمول به کار گیری از:

لغات کلیدی و تجزیه و آنالیز عبارات کلیدی
پیوند دهی دوباره
لود سریع وبسایت و تطبیق با گوشی
ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند برای بهبود محبوبیت لینک و پیوند
تایپ کردن محتوا برای خواننده گان انسانی(حقیقی وواقعی) میباشد.


چرا سئوی کلاه سپید بها هنگامی دارااست؟
seo کلاه سپید به یک‌سری عامل بها سپری کردن زمان و هزینه را دارااست. نخست میتوانید از آنچه به استفاده کننده ارائه می دهید شم نیکی داشته باشید. گویی شما صاحب و مالک فروشگاهی می‌باشید که در آن کلیه چیز به وضوح مشخص و معلوم گردیده و سازمان یافته میباشد. راهروها و قفسه ها منزه می‌باشند ، از نگاه ظاهری وسایل بسیار نیکی دارید و فروشندگان فارغ از فشار و اجبار برای خرید اجناس، خوش واکنش و دلسوز می باشند. seo کلاه سپید شایسته ترین نوع بهینه سازی میباشد که سبب جلب رضایت مخاطبین و موتورهای کاوش میگردد. پس درنتیجه عده ای که قصد سپرده گذاری زمانبر مقطع در تارنما خویش دارا هستند بیشتر از seo کلاه سپید به کارگیری میکنند.

بهینه سازی کلاه سپید به نوعی از seo موتور کاوش اشاره دارااست که با راهبرد های کیفی اپراتورهای موتور کاوش همخوانی دارااست و از طریق های هرزنامه استعمال نمی نماید. به همین جهت سئوی کلاه سپید، seo اخلاقی نیز نامیده می گردد.

 

چرا به کارگیری از تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید اساسی میباشد؟
عدم استعمال از تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید میتواند تارنما شما‌را از لحاظ Google و بقیه موتورهای کاوش محروم نماید. گوگل تحت عنوان موتور جستجوی شماره یک جهان، میلیاردها نفر در روز از آن بازدید می نمایند و هر بازدید پتانسیل کشف وب سایت شما بوسیله مخاطب نو را دارا میباشد. گوگل منبع ترافیکی غیر قابل انکار برای تارنما شماست و محرومیت از آن قادر است باعث به افت شدید بازدید وبسایت و حتی کسب و کار شما خواهد شد. آحاد کارهایی که در تارنما جاری ساختن می دهید را در لحاظ بگیرید و بعد از آن به‌این تصور کنید که محرومیت به کارگیری از موتور جستجوی رایج وب (GOOGLE) چه است؟

بدتر از آن ، با محرومیت از حضور در Google ، هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که سایت شما مجددا در لیست موتور کاوش قرار بگیرد و ممکن میباشد سایت شما برای مدام از لیست موتور کاوش حذف خواهد شد. ممنوعیت مادام العمر از طرف Google اثار متعددی در پی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 18:28

درین شیوه عملکرد نمایید اسپم نباشید، مقاله ها مربوط به ناحیهتان را بخوانید سئو در مشهد   و کامنت‌های دارای ربط بگذارید. این یک کدام از طریق‌های ریلکس و کاربردی برای بک پیوند به دست آوردن میباشد.

محتوایی با امکان وایرال شدن ساخت نمائید
محتوایی که امکان وایرال شدن داشته باشد، خصوصیت‌های چندان مشخصی ندارد. ولی به تجربه شما فهمیده‌اید که به کار گیری از تصاویر، اینفوگرافیک، ویدئو و موشن گرافیک احتمال وایرال شدن محتوای شما‌را بسیار بالا می برد و این یک کدام از ارزشمندترین گونه های بک لینک و پیوند برای شماست.

به اینفوگرافیک اهمیت ویژه‌ای بدهید، با وب لاگ‌نویسان مربوط به کار خویش در زمینه‌ی باشید و اینفوگرافیک‌های خویش را به آن‌ها توصیه دهید تا بتوانید بک لینک و پیوند‌های باارزشی بگیرید.

از روش لینک و پیوند شکسته، پیوند بیلدینگ نمائید
در‌این نحوه می توانید صفحاتی که خطای 404 می دهند را پیدا نمایید. برای جستن این وب سایت‌ها می توانید از پلاگین Check My Links مرورگر کروم استعمال فرمائید (این پلاگین پیوند‌های شکسته داخل تارنما‌ها را تخت‌گاز شناسایی می‌نماید). آنگاه با ابزار Ahrefs وبسایت‌هایی که بدین صفحه های لینک و پیوند داده‌اند را پیدا نمائید. در مرحله سپس می بایست به آنان وبسایت‌ها اطلاع بدهید که آن شیت فعالیتش متوقف گردیده و لینک و پیوند یکی‌از صفحه های خویش را به مکان جایگزین به آن‌ها معرفی نمائید.

عوض اینکه دیگر افراد را بدون چاره نمایید به شما لینک و پیوند بدهند، با محتوای پر ارزش شما خودشان لینک و پیوند می دهند
تزریق پیوند هنگامی واقعه می‌ افتد که کسی به طور مخرب و از روش پروسه هک کردن یک کد را درون وبسایت شما قرار میدهد و کاری می‌نماید که به لحاظ رسد تارنما شما به تارنما‌های بدی لینک و پیوند می دهد.

این پیوند‌ها در کدهای یک وب سایت تزریق میگردند، سوای اینکه حتی صاحب و مالک وب سایت بداند. و این به طور کامل کاری غیررسمی میباشد. ولی متاسفانه مبتنی بر این آمار تارنما Search Engine Land زیاد واقعه میفتد.

سئوی کلاه سپید درین ارتباط چه پیشنهادی داراست؟
جواب بسیار بی آلایش میباشد. چیزی ساخت فرمایید که اثر گذار و با ارزش باشد که بشر‌ها به اختیار خودشان و داوطلبانه آنرا در سایتشان به اشتراک بگذارند و به شما پیوند بدهند.

شاید گشوده به اینفوگرافیک‌ها تصور کنید، البته خودتان را بدین محصور نکنید.

و در غایت
تکنیک‌های سئوی کلاه سپید تماما معین میباشد. تنها و تنها و صرفا به استفاده کننده اهمیت بدهید. طولی نمی‌کشد که گوگل پیدایتان می‌نماید و به شدت به شما اهمیت میدهد.

سئوی کلاه سپید یک دیدگاه وقت گیر دوران میباشد و منحصر عده ای میباشد که ایده‌های بزرگی برای جاری ساختن دارا هستند و در نقطه نهایی شاید اشاره به آن ضرب‌المثل کهن خالی از لطف نباشد که "رهرو آن وجود ندارد که تند و گهی خسته رود، رهرو آن میباشد که آرام و پیوسته رود"

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 21:56

معرفی و راهنمای پلاگین seo وردپرس rank math + یادگرفتن تصویری
اما خواسته از بروزرسانی محتوا فقط تایپ کردن    سئو در مشهد  یک خط متن نو وجود ندارد. بهتر میباشد دست کم به محتواهای سابق خودتان، نسبت به تعداد کلماتی که دارا‌هستند، چیزی نزدیک به 150 واژه به بالا محتوای تازه و جالب اضافه فرمائید.

3_ نرخ پریدن و کلیک را با صرفه فرمایید
پنل سرچ کنسول تارنما خودتان را گشوده فرمایید، به قسمت performance مراجعه کرده و در آنجا روی آیتم impressions کلیک نمائید. به‌این شکل همگی صفحه های و محتواهایی که در وب سایت شما، در نتیجه ها گوگل ایمپرشن بالایی دارا هستند اکران داده می‌شوند. (ایمپرشن تعداد اکران وب سایت در حاصل بدون کلیک کردن یا این که نکردن استفاده کننده میباشد.)

حال کوشش فرمایید صفحاتی که ایمپرشن بالا ولی نرخ کلیک پایینی دارا هستند را پیدا نمائید. اینها صفحاتی می‌باشند که بارها بوسیله یوزرها چشم گردیده اند، البته چیزی آنان را ترغیب به کلیک روی شان نکرده. مثال این نمونه را در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید:

سئو نرخ پریدن و کلیک

در گام نخستین برای ارتقا نرخ کلیک این صفحه ها، بایستی به سراغ تغییر‌و تحول تیتر و متن توضیحاتشان بروید و آن را تبدیل به یک متن جالب نمائید. در گام دوم به سراغ محتوای خویش شیت بروید و مطمئن گردید که استفاده کننده بعداز ورود، با یک محتوای جالب روبرو گردیده و سریعا از تارنما بیرون نمی شود. درین قسمت به پیشگفتار صفحه های دقت متعددی فرمایید. به‌این شکل با ارتقا نرخ کلیک و در‌پی کاهش نرخ پریدن صفحه های، تعداد بازدید کنندگان به شدت متعددی به تارنما جذب می کنید.

4_ ایجاد محتوای چندرسانه ای
ساخت‌و‌ساز محتوای چندرسانه ای و نشر آن در تارنما، یکی‌از شایسته ترین راهکارها جهت بهبود بهینه سازی محتوا و در پی برندسازی میباشد. شما می توانید با ساخت‌و‌ساز محتوای ویدیویی و صوتی در نگاه نخستین اعتماد موتورهای کاوش را جلب کرده و آنگاه با بهبود تجربه استفاده کننده، رده قابل قبولی در ذهن آنان و در حاصل گوگل به دست بیاورید. مثال چنین محتوایی در تارنما ما، نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن بهینه سازی محتوا میباشد که با یکسری کلیپ کاربردی و اثر گذار، توانسته مخاطبان متعددی به فرین آکادمی جذب نماید.

5_ محتواها را تکثیر دهید
نشر محتوا و بهینه سازی کلاه سپید
و پایانی تکنیک seo کلاه سپید، نشر و اشتراک گذاری محتواست. به شما سفارش می کنیم برای جذب بازدیدکننده به وب سایت، فقط به بهینه سازی اکتفا نکنید. در‌صورتی‌که محتواهای جالب نوشته اید که میپندارید قیمت احضار شدن دارا‌هستند، آنها‌را از روش شبکه‌های‌مردمی، نشانی اینترنتی و… به اشتراک بگذارید. به‌این شکل می‌توانید در به عبارتی روزهای نخستین بعداز نشر محتوا با جذب بازدید کننده و اخذ کامنت و لحاظ، توان seo محتوای شیت را ارتقا داده و به‌دنبال درجه بهتری هم در حاصل گوگل به دست بیاورید. اعتنا فرمائید که اکثری از وبمستران در اینترنت فارسی از این تکنیک استعمال نمی کنند و این یک زمان مطلوب برای شماست که به خیر آن را به فعالیت ببندید.

سخن انتها؛ تجربه کاربری
خیلی از وبمستران، برای بهبود بهینه سازی تارنما هرکاری که از دست شان می‌آید، انجام می دهند. یعنی کافی میباشد یک نوشته ی علمی راجع به اسکیما وب سایت مطالعه کرده یا این که متوجه شوند که amp تاثیر نیکی روی seo سایتشان داراست. از همین فردا به سراغ آن رفته و مبادرت به seo وبسایت به یاری آنان میکنند. تحت عنوان صحبت انتها در نوشته‌علمی بهینه سازی کلاه سپید، توصیه می‌کنم به مکان این فعالیت:

هرکاری که برای بهبود تجربه کاربری از دستتان برمی آید، انجام دهید!

به قسمت های گوناگون وب سایت رفته و مطمئن گردید که یوزرها به خیر می‌توانند با سایت شما فعالیت نمایند. seo تجربه کاربری در وبسایت، برخورد به شدت قابل قبولی در بهینه سازی وب سایت شما خواهد داشت. پس آن را از مداد نیندازید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی در صدر به توضیح چیستی بهینه سازی کلاه سپید پرداختم. بعد 5 نکته حیاتی white hat بهینه سازی را ذکر کرده و آن‌گاه، 5 تکنیک به کار گیری از آن را برای شما توضیح دادم. امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

بعضی از سوال ها رایج
seo کلاه سپید چه چیزی است؟
سئوی کلاه سپید یا این که White-Hat بهینه سازی به نوعی از استراتژی seo وب سایت اشاره دارااست که به وسیله گوگل رقم خورده. کل کاری که شما درین نحوه انجام می‌دهید این میباشد که شایسته ترین فیض را برای یوزرها خویش مهیا نمائید.

نکاتی که برای seo کلاه سپید ملزم به رعایت آن هستیم چه چیزهایی میباشد ؟
رعایت این مورد ها در بهینه سازی کلاه سپید از اهمیت متعددی برخوردار‌است: پژوهش ها لغات کلیدی، انتخاب استراتژی بهینه سازی، ساخت‌و‌ساز محتوا بهینه سازی گردیده .

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 22:01


پژوهش ها نشان داده میباشد که ۹۰ % از یوزرها وب اینترنت سایتهای بهترین سئو کار  متبوع خویش را از روش موتورهای کاوش پیدا می نمایند و از این یوزرها  از ۳۰ برگه که در سود کاوش نشان داده می شود بالاتر نمی فرایند.با در لحاظ تصاحب کردن این مقاله براحتی می اقتدار فهمید که چرا تارنما شما با وجود طراحی وب سایت قشنگ بایستی سکو بالایی در‌این صفحه های حاصل کاوش داشته باشد.
بدلیل اینکه ۹۰ % از اشخاص از موتورهای کاوش برای یافت کردن مقاله متبوع خویش به کارگیری می نمایند این صفحه ها حاصله از کاوش مهم‌ترین صفحه ها در وب به شمار میروند.

 

کلاً و بزرگ مبحث seo را می شود به ۲ تیم طبقه بندی کرد:لیست بندی یا این که طبیعی و اطلاع رسانی که بابتش پول پرداخت کردید که معمولاً در نصیب Pay Per Click یا این که PPC خریداری گردیده اند.نسبتاًً ۸۰ % لیست هایی که در گوگل انجام می‌شود از روش لیست عضوی می‌باشد خیر از روش لیست PPC  و به همین عامل میباشد که بایستی سایت خویش را به صورت طبیعی در صفحه ها کاوش به بالاترین سکو برسانید  و این گزینه دارای اهمیت میباشد.بالابردن جايگاه وب سایت خیلی دشوار وجود ندارد.تنها سئو وبسایت خویش را طوری انجام دهید که خیلی سریع و شل در موتور کاوش قرار گیرد.

سئو موتور های کاوش یا این که بهینه سازی به فرایندی گفته می‌شود که تارنما شما‌را طوری رئیس می نماید تا در نرم‌افزار موتورهای کاوش براحتی بالا آمده و چشم خواهد شد.بهینه سازی خیلی بیشتر دارای اهمیت میباشد موتورهای کاوش سیستم های تحلیلی متنی میباشند براین اساس بعد از طراحی وب ، در حالتی که کاغذ اینترنت شما دربردارنده عکس های زیاد باشد و متن های کمتری داشته باشد سایتتان خیلی سکو بالایی نخواهد داشت.بایستی در صفحه های متعدد کلمه ها/لغات کلیدی خویش را بنویسید.به این ترتیب در شرایطی که کلمه “طرح تجاری” گزینه نظرتان میباشد می بایست یک کاغذ با اسم “طرح تجاری” داشته باشید و در آن شیت متن های مربوط به “طرح تجاری” را نیز یادداشت نمایید.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 22:35